Subject: FW: Projektide soovid
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 15:02:09 +0300

Suunata õigele kooskõlastuste üksusesse.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, 6 July, 2026 13:21
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Projektide soovid

Tere, Hans!

Koostame koostöös Optiml Projekt OÜ-ga Lääne-Harju vallas Väljaotsa tee 15
ja 17 maaüksustele uut planeeringut ja planeeringu kontaktvööndi
täiendamiseks vajame teeprojekte:

1.	Projekt „11194 Karjaküla tee km 0,269-0,485 asuva lõigu
rekonstrueerimine“ koostaja EXTech Design OÜ (töö nr 2123, 1.05.2022)

Ja

2.	Projekt „Traffic arrengement plan T-11 Tallinn Ringroad KM 29,0 –
KM 31,5 alterantive 2A (töö nr 05298GE, koostajad WSP International ja
K-Projekt AS, 2008).

Samuti oleks hea planeeritud Tallinna teetrassi teemaa piir ja koridor
digikujul – nt dwg, et saaksime kõige paremini ja täpsemalt neid oma
joonisel kajastada.

Saue vallas oleme koostamas planeeringut Harku tee 1 maaüksusele. Hetkel
ei ole mul teadmist mis projektid seal piirkonnas on koostatud, kuid
sealse lähiala piirkonnas olevate projektide digijooniste eest olen igati
tänulik.

Tervitades

Ege Netse

Projektijuht

Optimal Projekt OÜ

+372 516 8442