Subject: Kutsun osalema "Suur lastekaitsepäeva pidu" Audrus
From: <[email-masked]>
To: PPA Lääne <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 10:42:01 +0200

Lugupeetud Pärnu politseijaoskond
Kutsume Teid osalema Audru lastekaitsepäeva üritusel &quot;Suur
lastekaitsepäeva pidu!&quot; mis toimub 1.juuni 2025 Audru Muusikatalli
hoovis ja ruumides.
Soovime sel päeval tutvustada lastele ja peredele Teie olulist tööd ning
kutsume Teid läbi viima nii tutvustavaid tegevusi kui ka praktilisi
töötubasid. See on suurepärane võimalus jagada teadmisi ja oskusi,
tutvustada varustust ning suurendada teadlikkust ohutusest ja
ennetustegevusest.
Ootame rõõmuga Teie ideid ja panust ürituse õnnestumisse! Palume Teie
tagasisidet ja osalemise kinnitust hiljemalt 11.04.2025.
Lisainfo ja kooskõlastuste osas võtke palun ühendust Ulla Orgusaar 5345
4588 [email-masked].
 
Kui kiri ei jõudnud õigele adressaadile, siis palun andke teada kelle
poole võiksime pöörduda. 
 
Ette tänades ja koostööd soovides.
 
Lugupidamisega 
Audru Kultuuri- ja Spordikeskuse direktor Ulla Orgusaar 5345 4588
[email-masked]
Valgeranna Muusikatall Roland Saar 5670 0284 [email-masked]