Subject: FW: Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist
From: "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 15:56:48 +0300

Tere

Edastame pöördumise vastavalt kuuluvusele, kuna 1. jaanuarist 2025 on
ehitisregister Maa- ja Ruumiameti infosüsteem ning Maa- ja Ruumiamet
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi valitsemisalas olev
valitsusasutus.

Lugupidamisega

Kliimaministeerium

From: Mari Liis Laanvee <[email-masked]>
Sent: Monday, August 18, 2025 9:55 AM
To: MA info <[email-masked]>; Kliimaministeerium info
<[email-masked]>
Cc: Märt Neppo <[email-masked]>
Subject: RE: Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist

Tere

Oleme kaks kuud pöördunud oma küsimusega Teie poole ja ei ole senini
saanud vastu ega dokumendiregistri numbrit.

Meil on vaja kodanikule vastata hiljemalt 21.08.2025, kuid ei ole senini
saanud Teilt vastust.

Tegemist on olulise osaga kodaniku vastuse juures.

Palume infot ja vastust seoses enda küsimusega.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee

vallasekretäri abi

679 0279 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Mari Liis Laanvee
Sent: esmaspäev, 11. august 2025 08:37
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Cc: Märt Neppo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist

Tere

Kiili Vallavalitsus ei ole Teilt pea kahe kuu jooksul saanud vastust, et
saaksime vastata kodaniku pöördumisele.

Palume infot, et mida me peaksime tegema, et EHRilt saaksime vastuse ja
saaksime kodaniku pöördumisele vastata?

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee

vallasekretäri abi

679 0279 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Mari Liis Laanvee
Sent: neljapäev, 10. juuli 2025 15:29
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Märt Neppo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist

Tere

Ei ole Teilt jätkuvalt vastust saanud, et millal võiks oodata kirjale
vastamist ja niisamuti ei ole edastanud ka 19. juuni dokumendi
registreerimisnumbrit.

Palume see meile edastada esimesel võimalusel ja anda teada, millal on
vastust oodata.

Teie vastuse taga ootab kodanikule vastamine, mille tähtaega pidime
pikendama, kuna ei ole Teilt vastust saanud.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee

vallasekretäri abi

679 0279 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Mari Liis Laanvee
Sent: teisipäev, 1. juuli 2025 16:10
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Märt Neppo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist

Tere

Kiili Vallavalitsus pöördus Teie poole 19. juuni 2025.

Saime automaatvastuse:

__________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Tere!

Saime Teie pöördumise kätte, vastame Teile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
Vajadusel vastamise tähtaega pikendatakse 15 tööpäevani, teavitades Teid
sellest eelnevalt.

Maa- ja Ruumiameti klienditeenindus

__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

Praeguseks hetkeks on möödas 6 tööpäeva ja meid ei ole eelnevalt
teavitatud, et vastamise tähtaega pikendatakse 15 tööpäevani.

Palume infot, et millal me võiksime oma küsimusele vastuse saada.

Palume ka 19. juuni 2025 edastatud dokumendi registreerimisnumbrit.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee

vallasekretäri abi

679 0279 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Märt Neppo <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: neljapäev, 19. juuni 2025 15:08
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Mari Liis Laanvee <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist

Tere

Luige alevikus Põllu  26 elamu dokumendid vanas ehitisregistris

Kiili Vallavalitsuse töötaja on teinud ehitisele 120260458 vanas
ehitisregistris 28.01.2008.a kande „Ehitise teatis“ nr 5709, millel
hetkevaates puudub sisu.

Kindlasti on see sisu nähtav vanas ehitisregistris, millele kahjuks
ligipääs puudub.

Palun leida see dokument vanast ehitisregistrist.

Antud dokumendi esitamisele on eelnenud Tallinna Halduskohtu otsus
3-05-470 ehitusloa tühistamise korralduse õigusvastaseks tunnistamisega.

Dokumendi liik                                               Dokumendi nr
Seotud ehitis Kuupäev                Dokumendi seisund

Ehitise teatis
5709                    120260458       28.01.2008      /Registrisse
kantud/

Ehitusloa kehtetuks tunnistamise otsus           567
120260458        01.07.2004       / Antud/

Ehitusluba üksikelamu püstitamiseks               293
120260458        10.03.2004       /Tunnistatud kehtetuks/

Märt Neppo

ehitusjärelevalvespetsialist

679 0276 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.