Subject: FW: Malmsi juurdepääsu projekti kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 09:19:32 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Sent: Friday, October 11, 2024 9:18 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: Malmsi juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan parandatud projekti ja RMK kooskõlastuse.

Tervitades,
Lauri Künnapuu
TPK Projekt

5228311

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Monday, September 30, 2024 5:18 PM
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Malmsi juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest.

Paar tähelepanekut:

1.	Riigiteede liikluskorralduse juhendi punkt 10.1 järgi
paigaldatakse elukoha mahasõidukoha tähistamiseks siniste helkuritega
tähispost mahasõidu kaare lõppu.

2.	Kuna ristumiskoht rajatakse RMK kinnistule, siis palun saatke
meile ka RMK poolne projektlahenduse kooskõlastus.

   Tervitades

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 27, 2024 1:31 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Ervin Reynaldo Piirsalu' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Lääne-Harju vallas asuva Malmsi juurdepääsu
projekti. Projekt lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.