Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 08:48:25 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03872 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Tallinna mnt 
1a // Uusküla, 20143 Rapla-Aranküla tee // Pauna tn 2 // 2a // 2b // Saula 
tee L1 // Saula tee L2 // Saula tee 5 // Uusküla tee L2 (Kaugküttetorustik) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla Vallavolikogu 
26. märtsi 2009 otsusega nr 21 kehtestatud Koguduse ja Saula kinnistute 
detailplaneeringu täpsustamist projekteerimistingimustega. 
Detailplaneeringuga määrati planeeringuala lokaalne küttevarustus. Nüüd on 
ilmnenud, et piirkonda on võimalik rajada kaugküte ning detailplaneeringuga 
antud tingimusi täpsustatakse projekteerimistingimustega. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/koguduse-ja-saula-planeeringuala-kuttevarustuse-tapsustamine/. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt 
kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27831002>  (menetlus nr: 
546358), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.