Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 12:50:58 +0300

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04231 aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kahala küla, 11276 
Vahastu-Mustametsa tee // Mustikanurga // Vahastu küla, Kuretiiva (Maakaabel 
ja liitumiskilp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadame kooskõlastamiseks 
projekteerimistingimuste taotluse maakaabli rajamiseks läbi 11276 
Vahastu-Mustametsa tee (35203:003:0126) Kuusalu vallas Vahastu ja Kahala 
külas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27848443>  (menetlus nr: 
548231), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (AHTI RANDMERE) poole.