Subject: LC3479 Annabelli kinnistu elektriliitumine. Palometsa küla, Võru vald, Võru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 14:59:23 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Annabelli
elektriliitumise projekti Palometsa külas, Võru vallas, Võru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Hillepi alajaamast kuni
uue liitumiskilbini Annabelli kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.