Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 11:11:18 +0300

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16227 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, Suurvälja tee 7, Harju 
maakond, Kiili vald, Vaela küla, Suurvälja tee 7, Harju maakond, Kiili vald, 
Vaela küla, Suurvälja tee 7, Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, 
Suurvälja tee 7, Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, Suurvälja tee 7, 
Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, Suurvälja tee 7, Harju maakond, Kiili 
vald, Vaela küla, Suurvälja tee 7, Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, 
Suurvälja tee 7 (logistikakeskus, Abihoone, Jalgrataste varjualune, 
Varjualune, Lumelükkamise platvorm, Piirdeaed, Tuletõrjehüdrant, 
Sademeveepumpla) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27412693>  (menetlus nr: 
486315), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.