Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 22330202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 09:30:37 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 22330202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8558178&turva=42a6e5ff5de25627a2d8cea87e8c423f> 
&teade=8558178&turva=42a6e5ff5de25627a2d8cea87e8c423f

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 22330202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8558178&turva=42a6e5ff5de25627a2d8cea87e8c423f> 
&teade=8558178&turva=42a6e5ff5de25627a2d8cea87e8c423f

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8558178&turva=42a6e5ff5de25627a2d8cea87e8c423f> 
&teade=8558178&turva=42a6e5ff5de25627a2d8cea87e8c423f

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court