Subject: FW: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 12:26:59 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sulamägi Siim <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 21, 2026 4:42 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt

Tere

Lp

Siim

+372 53 49 75 65

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 21. juuli 2026 16:10
To: Sulamägi Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt

Tänan, korrigeeri projekti ja edasta mulle allkirjastatult.

Ikka head

Elliko

From: Sulamägi Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 21, 2026 2:36 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt

Tere

Mul on ainult selline kiri saata. Rao on olnud CC.

Lp

Siim

+372 53 49 75 65

From: Alar Tooming <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: kolmapäev, 22. aprill 2026 06:37
To: Andrus Tull <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Rao Jürison <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Erkko Teder | Roadplan
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt

Tere

Saatsin selle joonise 08.04

1.	Uued liitumised:

1.1   3x10A (X= 6468851.8; Y= 659670.8)

1.2   3x10A (X= 6468640.4; Y= 660633.4)

1.3   3x10A (X= 6468394.2; Y= 663312.3)

1.4   3x10A (X= 6468239.9; Y= 664197.3)

1.5   3x10A (X=6468202; Y= 664939)

1.6   3x6A (X= 6467567.5; Y= 666119.5)

1.7   3x6A (X= 6467106.9; Y= 666650.5)

1.8   3X10A (X=6465810.0 ; Y= 66799.5)

Lugupidamisega,

Alar Tooming | projektijuht | AS TREV-2 Grupp | Mäealuse tn2/4, 12618
Tallinn |  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/

Mobiil +372 52 52 825 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, April 21, 2026 11:29 AM
To: Andrus Tull <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Rao Jürison <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Konstantin Rudenko | Roadplan
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Alar Tooming
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt

Tere!

Välisvalgustust hetkel tööprojekti staadiumis lahendatud ei ole.
Praeguseks on paika pandud liitumispunktide asukohad. Antud joonise
edastasin ma Alarile 08.04, sain aru, et edastas selle ka teile.

Suuresti jääb tänavavalgustuse lahendus sama, mis EP staadiumis, kuna tee
asendiplaani jooned jäävad paika. Kuid tuleb arvestada, et mõningal määral
lahendus muutub.

Ringristmiku nimetamise osas oskavad vastata Alar ja Rao.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Andrus Tull <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 21, 2026 10:13 AM
To: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Rao Jürison <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 25062 Tõrvandi-Roiu tööprojekt

Tere

Palun saatke mulle T-22140 Tõrvandi-Roiu välisvalgustuse dwg joonis
(võimalikult väikese mahuga) , kuhu on peale kantud uute Elektrilevi
liitumispunktide X-Y koordinaadituga asukohad.

Soovin seda dwg joonist lisada uute välisvalgustuse liitumiste tellimusele
juurde , et liitumiste projekteerija teab kuidas ja kuhu on projekteeritud
valgustuse kaabelliinid .

Kas on uutele ringristmikele ka konkreetsed nimetused antud ?  Ma ei saa
neid nimetada näiteks – Ringristmik 1 , Ringristmik 2 ,  jne . Tulevikus
ei saa keegi aru, millise ringristmiku liitumisega tegemist on , kui
Elektrilevi e-keskkonnast keegi soovib otsida konkreetset objekti .

Lugupidamisega

Andrus Tull

Elektriinsener

Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus

Teehoiuteenistus

Transpordiamet

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.