Subject: Pangakonto õigsuse tõendamine panga poolt
From: "Tanel Keres" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 19 Mar 2025 08:47:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile Haridus- ja Noorteametist.

Nimelt osaleme ühes välisprojektis, kus peame esitama toetuse andjale
panga poolt kinnitatud konto andmed (et toetus ikka õigesse khta
saadetakse). Kuna Harnol endal ei ole pangakontot ja kasutame
Rahandusministeeriumi kontsernikontot, peab sellise pöördumise panga poole
tegema Rahandusministeeriumi allkirjaõiguslik isik. Mitmest pangast on
mulle vastatud eitavalt.

Seetõttu pöördungi teie poole, et saada allkiri manuses olevale
dokumendile.

Kuigi rahastaja soov on saada panga poolse templi ja allkirjaga
skanneeritud dokumenti, sain nõusoleku, et sobib ka digitaalselt
allkirjastatud dokument.

Lisan siia manusesse SEB panga versiooni, ehk et see konkreetne vorm on
täidetud SEB andmetega.

Loodan, et saate mind aidata. Jään ootele, sest meie dokumenti oodatakse
juba mõnda aega. Seni ei ole vaatamata meie selgitused ja taotlused
allkirjastamata dokumenti aktsepteeritud.

Lugupidamisega,

Tanel Keres

finantsjuht

finantsüksus | üldosakond

Haridus- ja Noorteamet

Tel 56988495 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.harno.ee/> harno.ee |
<https://www.facebook.com/haridusjanoorteamet/?locale=et_EE> fb.com/harno
|  <https://blogi.harno.ee/> blogi.harno.ee