Subject: Riigimaanteelt mahasõit ja pealesõit ärimaa kontekstis
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 16:29:06 +0300

Lugupeetud transpordiamet / maanteeamet,

Pöördume teie poole ettevõttest Rohenool OÜ ja meie sooviks on soetada
ettevõttele kinnistu Pärnu - Tallinn maantee ääres, täpsemalt Ohtukõrtsu
kinnistu 72704:002:0366

Täna on kinnistu maatulundusmaa mille otstarvet soovime peale kinnistu
ostu muuta - ärimaaks. Soovime kinnistule rajada oma ettevõtte Harjumaa
tegevuskeskuse. Hindame, et meie ettevõtte tegevuse raamides keerab
kinnistule olemasolevalt juurdepääsu teelt ööpäevas 10 max 15 veokit
(tagaluuk, pressauto) ja 5 sõiduautot.

Meie küsimus on, kui hakkame detailplaneeringut koostama ja tehakse päring
maanteeametile, kas siis on pigem tõenäoline, et ei tule sellist
ettekirjutust, mis ei toeta olemasoleva kinnistu ärimaaks muutmist?

Lihtsustatult on meie soov enne kinnistu soetamist mõista, kas võib
maanteeameti poolt tulla takistusi, mis piiravad meie tegevusi sellel
kinnistul ja sinna saamisel ning lahkumisel kasutades selleks
riigimaanteed.

Lugupidamisega,

Tarmo Koreinik
Rohenool OÜ
+37253421644