Subject: "RAPLA" sildi valgustuse elektritoide – tehniliste tingimuste taotlus
From: "Koger Margus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 11:23:58 +0300

Tere

Valla nõudmisel esitame tehniliste tingimuste taotluse Rapla linnas
Tallinna maantee ja Uusküla tee ringristmikule paigaldatava „Rapla“ sildi
valgustuse elektritoite projekteerimiseks ja rajamiseks.

Kavandatava töö eesmärk on rajada sildi valgustusele nõuetekohane
elektritoide. Esialgse lahenduse kohaselt on toide kavandatud
olemasolevast tänavavalgustuspostist ning kaabel paigaldatakse
kaitsetorusse kuni sildi ühenduspunktini. Kavandatava lahenduse asukoht on
esitatud lisatud taotlusesl.

Palume väljastada tehnilised tingimused projekti koostamiseks ning määrata
nõuded tehnovõrgu kavandamiseks, kooskõlastamiseks ja ehitamiseks riigitee
maa-alal või kaitsevööndis.

Lugupidamisega

Margus Koger

Projekteerimisüksuse juht

Tallinn-Harju osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 56661833

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee