Subject: Reklaami paigaldamine aadressil: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee 6
From: "Zaza Partners" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 16:47:06 +0300

Tere päevast

Palume Teil kaaluda võimalust lubada meil paigaldada oma kinnistule 
reklaamtahvel meie internetipoe jaoks. Kinnistu kuulub meie ettevõttele OÜ 
ZAZA 3  ning selle sihtotstarve on ärimaa. Meie internetipood kannab nime 
ZAZA.EE.

Internetipood on tegutsenud pool aastat. Pakume soodsaid hindu ja tasuta 
kohaletoimetamist üle Eesti, kuid väikese ettevõtte arendamiseks on reklaam 
otsustava tähtsusega. Praegu on reklaam meie jaoks äärmiselt oluline tegur.

Kinnistu asub Lasnamäel, Harjumaal, aadressil Lagedi tee 6.

Palume Teil anda meile luba reklaamtahvli paigaldamiseks. Suur aitäh

Lugupidamisega,

Irakli Topurija

Product Manager

OÜ ZAZA 3

Address Osmussaare tn 10, 13811, Tallinn, Estonia

office +372 5848 9612

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

zaza.ee

 <http://zaza.ee>