Subject: Vastuskiri OÜ S.A Cito kirjale
From: "Robert Sprengk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 15:11:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan Teile vastuskirja OÜ S.A.Cito nimel:

Lugupidamisega

Robert Sprengk

Vandeadvokaat

M:

+372 51 66 303

T:

+372 7 300 400

E:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

A:

Ülikooli 2a, Tartu, 3.korrus

Tallinn | Tartu |

 <http://www.lmp.ee/> www.lmp.ee

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ja nende
avalikustamine võib olla keelatud. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis palun kustutage see koheselt koos manustega enda arvutist ja
informeerige sellest e-kirja saatjat. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis pole Teil lubatud e-kirja või selle manuseid kopeerida või
nende sisu teistele isikutele avaldada.

This message and any attachment are confidential and may be privileged or
otherwise protected from disclosure. If you receive this message in error,
please delete this message and any attachment from your system and
immediately notify the sender. If you are not the intended recipient you
must not copy this message or attachment or disclose the contents to any
other person.