Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 10:52:26 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03702 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Alu alevik, 20142 Alu 
keskuse tee L4 // 20142 Alu keskuse tee L5 // 20142 Alu keskuse tee L7 // 
6690315 Rapla tee // 6691000 Tallinna maantee L2 // 6691001 Kooli tänav // 
6691002 Lao tänav L2 // 6691003 Lao põik // 6691004 Kure tänav // 6691007 
Pargi tänav // 6691008 Tiigi tänav // 6691009 Tiigi põik L1 // 6691009 Tiigi 
põik L2 // 6691044 Saaremäe tee L1 // Alu mõisapark P2 // Keskuse tee 1 // 5 
// Lao park // Muruplatsi // Pargi // Pargi plats // Rapla tee 1 // 1a // 3a 
// Saaremäe park // Vahe park (Sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist ulatuslikul alal Alu alevikus Telia 
sidekaablite ümberehituse kavandamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi 
ja ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab 
esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile 
[email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27826497>  (menetlus nr: 
545653), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.