Subject: Ed: Jõgeva joogivee kontrollikava.
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 16:16:18 +0300

Tere.

Palun registreerida!

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Elen Uustal <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 12. juuni 2025 16:15
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Jõgeva joogivee kontrollikava.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun kooskõlastada Jõgeva linna joogivee kontrollikava.

Lugupidamisega

Elen Uustal

tehnoloog

Jõgeva Veevärk OÜ

+372 53 820 481

[email-masked] <mailto:[email-masked]>