Subject: FW: Pühalepa kõrtsi, Pühalepa küla Transpordiameti märkused
From: "Marika Koppel" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 13:37:00 +0300

Tere,

Palun registreeida ja suunata vastamiseks Mildred Liinat´le.

Lugupidamisega

Marika Koppel

Korrashoiuprojektijuht
Lääne osakond / Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus
Teehoiuteenistus
+372 5272923
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Hector Otero Jimenez <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 30, 2026 12:10 PM
To: Marika Koppel <[email-masked]>
Subject: Pühalepa kõrtsi, Pühalepa küla Transpordiameti märkused

Tere Marika,

Olen Hector, Hiiumaa valla ehitusspetsialist, aga kirjutan sulle Pühalepa 
kõrtsi omanikuna.

Me taotlesime Kõrtsi kasutusloa jaoks ja tuli Transpordiameti poolt märkus 
et on vaja likvideerida vana juurdepääsu mis asub Heltermaa mnt kõrval. Seda 
oli juba otsustatud kui me koostasime detailplaneeringu. Meie ei kasuta 
seda, aga nüüd ma sain aru et meie peame seda likvideerima.

Küsimus on:

-Miks meie peame seda likvideerima kui see asub teises kinnistus ja meie ei 
ole seda ehitanud? see tee on vana kui Heltermaa mnt, oli seal ainult 
sellepärast et naaber saaks sõita seal mõõda.  Meie panime meie kinnistul 
üks langenud puu nii et keegi ei sõida sealt mööda aga tundub et see ei ole 
piisav.

Kui sul on aeg, palun, helista mulle. Ma tahaks arusaadav mis moodi on 
võimalik seda lahendada.

Parimat.

-

Hector Jimenez

Volitatud Arhitekt tase 7

53732769

Plus House OÜ

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zBB3TjKE9sIX6Awm2p4JfkFuYJRqS_3Zd__lYN5KE0l5b1Kn79HwxA9iyd8Rj2yWy8R-nPsxQje_OM>