Subject: ROHELUSE TEE 2, AESPA: ristumiskoha ehitamise projekt kooskõlastamiseks
From: Artur Mitšulis <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 16:33:25 +0200

Tere

Edastan kooskõlastamiseks
ROHELUSE TEE 2, AESPA ALEVIK, RIIGITEE NR 11245 KIISA-KOHILA KM 0,07

ristumiskoha ehitamise projekti.
Sh eraldi failina on lisatud vastused Transpordiameti märkustele.

Sama projekt on laetud ehitisregistrisse koos Grossi Toidukaupluse
(aadressil ROHELUSE TEE 2, AESPA ALEVIK ) ehitusloa taotlusega nr.
2411271/13949.

Lugupidamisega
Artur Mitšulis
Juhataja
Moodul Projekt OÜ
+372 555 66 735

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.