Subject: FW: Eelnõude kooskõlastamine
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 10:14:29 +0200

From: Meeli Murasov &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Tuesday, March 4, 2025 4:55 PM
To: Pille Saar - SOM &lt;[email-masked]&gt;
Cc: Reet Kodu - SOM &lt;[email-masked]&gt;; Merilin Truuväärt
&lt;[email-masked]&gt;
Subject: Eelnõude kooskõlastamine
 
Tere!
 
Rahandusministeerium kooskõlastab Teie kirjaga 21.02.2025 nr 1.2-2/17-1
esitatud eelnõud märkusega. 
 
Statistikaameti kvartaalse palgastatistika põhjal on tervishoiu
tegevusalal töötajate palgatõus alates 2023. a II kvartalist olnud
keskmisest märgatavalt suurem ning sellega on tervishoiutöötajate palkade
kasv andnud märkimisväärse panuse kogu avaliku sektori palgakasvu. 
 
Palkade tõstmise vajadust on eelnõude seletuskirjades põhjendatud üksnes
tervishoiuvaldkonna tööandjate ja töötajate esindajate kollektiivlepingus
kokku lepitava töötasu suurenemisega. Palume lisada seletuskirjadesse
põhjendused, miks on vajalik tõsta tervishoiu valdkonna töötajate palku
olukorras, kus nende palgad on tõusnud keskmisest kiiremini. 
 
Kuna tervishoiuvaldkonna kollektiivlepingus kokku lepitavaid tasude
määrasid rakendatakse ka mujal töötavate tervishoiutöötajate palkade
määramisel (nt Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi tervishoiutöötajad), siis
toob kollektiivlepingu sõlmimine kaasa täiendavaid kulusid ka teistes
valitsemisalades. 
 
Ametlikku vastuskirja ei edastata.
Vabandame kooskõlastamiseks seatud tähtaja ületamise pärast.
 
Lugupidamisega
 <http://www.fin.ee/>   <http://>  		Meeli Murasov	
	nõunik | Riigihalduse osakond	
	5450 1896 | [email-masked]	
	Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn | www.fin.ee

 

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja! 
  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. 
This e-mail may contain information which is classified for official use. 
 
  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.