Subject: Vaidlustus rh 280254
From: Jaana Nõgisto <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 22:54:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud vaidlustuskomisjon

Edastan vaidlustuse riigihankes nr 280254.

Lugupidamisega

Jaana Nõgisto

Vandeadvokaat | Advokaadibüroo Jaana Nõgisto

T: +372 55 38 788

@:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

A:  <http://www.jaananogisto.com/> www.jaananogisto.com

Subject: FW: FW: [Päring#1000294681] Riigi Tugiteenuste Keskuse päring Henri Pokk`i töökogemuse kohta AS-s GoBus

From: Aivar Karus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, January 17, 2024 1:04 PM
To: GoBus Info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: RTK OTRS Hanked < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: [Päring#1000294681] Riigi Tugiteenuste Keskuse päring Henri Pokk`i 
töökogemuse kohta AS-s GoBus

Lp AS GoBus

Päring Henri Pokk`i töökogemuse kohta AS-s GoBus

Riigi Tugiteenuste Keskus korraldab riigihanget „Eriteenuse erimenetlus 
“Autoveoalaste dokumentide andmine”“ (viitenumber 270582), kus AS-s GoBus 
juures varem töötanud Henri Pokk on ühe pakkuja poolt pakkumusse märgitud 
kui lepingu täitmise eest vastutav isik.

Eelnimetatud pakkumuses on Henri Pokk`i CV-s esitatud info, et ta on 
perioodil jaanuar 2014 – juuli 2022 olnud AS GoBus, logistika- ja ärijuht 
ning tema peamiste tööülesannete seas on ta täitnud logistiku, veokorraldaja 
ning veokorraldusjuhi ülesandeid. Selgituseks veel, et eelnimetatud hankes 
me hindame pakkuja vastutava isiku ehk Henri Pokk`i poolt viimasel 3 aastal 
tegutsemist veokorraldajana ja/või veokorraldusjuhina st AS-s GoBus siis 
aastatel 2021 ja 2022 tegutsemist veokorraldajana ja/või veokorraldusjuhina.

Märkasime, et AS-s GoBus on MTR registri andmete põhjal veokorraldusjuhiks 
sh Henri Pokk`i poolt CV-s viidatud perioodil (alates 27.11.2014 ja kuni 
siiani) olnud Andrei Mändla.

Palusime Henri Pokk`l täiendava päringu kaudu selgitada ja täiendavalt tema 
poolt CV-s esitatud info õigsust tõendada, mis perioodil (ajavahemikus 
jaanuar 2014 – juuli 2022) ta täpsemalt täitis veokorraldaja ning 
veokorraldusjuhi ülesandeid AS-s GoBus ning kas ta tegutses iseseisvalt 
veokorraldajana ja veokorraldusjuhina või asutuse vastutava veokorraldusjuhi 
alluvuses.

Henri Pokk selgitas meile vastates enda töökogemust AS-s GoBus järgmiselt:
„Nagu õigesti märgite ja olen CV selgitanud, siis täitsin AS GoBus’is 
muuhulgas logistiku, veokorraldaja ning veokorraldusjuhi ülesandeid. Samuti 
märgite õigesti, et Andrei Mändla on AS GoBus tegevusloa kohane 
veokorraldusjuht. Arvestades AS GoBus ettevõtte suurust (enam kui 400 bussi 
ja enam kui 600 bussijuhti), on veokorraldusülesannete sisuliseks täitmiseks 
vajalik enam töötajaid kui ühte tegevusloakohast veokorraldusjuhti. 
Veokorraldaja sisuülesandeid täitsin CV näidatud perioodil GoBus’is töötades 
(jaanuar 2014 kuni juuli 2022), sh sisuülesannete täitmisel vajadusel 
asendades tegevusloakohast veokorraldusjuhti Andrei Mändlat (nt puhkuste, 
haiguste vm pikemalt töölt eemalviibimise aegadel). Formaalselt täitsin 
vastavaid ülesandeid ametliku veokorraldusjuhi alluvuses.“

Palume võimalusel AS GoBus poolset kirjeldust, milles seisnesid Henri Pokk`i 
poolt sisuliselt AS-s GoBus täidetud ülesanded veokorraldajana ja 
veokorraldusjuhina aastatel 2021 ja 2022.
Kui nõustute Henri Pokk`i poolt meile esitatud selgitustega „Veokorraldaja 
sisuülesandeid täitsin CV näidatud perioodil GoBus’is töötades (jaanuar 2014 
kuni juuli 2022), sh sisuülesannete täitmisel vajadusel asendades 
tegevusloakohast veokorraldusjuhti Andrei Mändlat (nt puhkuste, haiguste vm 
pikemalt töölt eemalviibimise aegadel). Formaalselt täitsin vastavaid 
ülesandeid ametliku veokorraldusjuhi alluvuses.“, siis võite ka lihtsalt 
kinnitada, et neid ülesandeid Henri Pokk AS-s GoBus täitis.

Palume Teil vastata 3 tööpäeva jooksul. Kui võimalik, siis palume vastata 
varem.
Andke palun võimalusel teada, kas saite meie kirja kätte ja mis ajaks oleks 
Teil võimalik meie päringule vastata.

Lugupidamisega
Aivar Karus
Riigihangete spetsialist

Telefon: +372 663 1964
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.