Subject: Bussipeatuste korrastamine Mulgi vallas
From: "Rein Anton" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 13:39:39 +0200

Tere.

Mulgi Vallavalitsus kavandab bussiootekodade parendamist Mulgi vallas ning
soovib Transpordiameti kooskõlastust järgmistele tegevustele:

1.	Remsi peatusesse uue ootakoja paigaldus (Karksi-Nuia suund); 54
Karksi-Nuia – Lilli tee km 3,933 vasakul.
2.	Muri amortiseerunud ootekoja lammutus ja asendamine pingiga
(Viljandi suund); 49 Imavere – Viljandi – Karksi-Nuia tee km 69,076
vasakul.
3.	Kuustle amortiseerunud ootekoja lammutus ja asendamine pingiga
(Abja-Paluoja suund); 6 Valga – Uulu tee km 67,793 paremal.
4.	Leeli amortiseerunud ootekoja lammutus ja asendamine pingiga
(Abja-Paluoja suund); 6 Valga – Uulu tee km 61,996 paremal.
5.	Ülemõisa amortiseerunud ootekoja asendamine uue ootekojaga
(Abja-Paluoja suund); 24172 Sultsi – Abja-Paluoja km 8,405 paremal.
6.	Kaali vana ootekoja lammutamine (uus ootekoda olemas Karksi-Nuia
suunas); 49 Imavere – Viljandi – Karksi-Nuia km 76,540 paremal.

Ootekodadeks on kavas hankida betoonalusel valmis tooted, näiteks:

1.	Metallraam, min 5 mm pleksiklaasist otsaseinad, 12 mm veekindlast
vineerist tagasein, betoonalus
2.	Laius min 3,5 m, sügavus 1,2 m, kõrgus 2,4 m
3.	Plekkkatus, istepink
4.	Otsaklaasidel valla vapp ja peatuse nimi.

Amortiseerunud ootekodade likvideerimise põhjuseks on nende väga väike
kasutus (allpool lisatud Viljandimaa Ühistranspordikeskuse andmed).

Oktoobrikuu bussi sisenemiste arv võrrelduna aprillikuuga:

REMSI oktoobris 39 aprillis 38

MURI oktoobris 3 aprillis 0

KUUSTLE oktoobris 0 aprillis 1

LEELI oktoobris 4 aprillis 15

ÜLEMÕISA oktoobris 192 aprillis 170

Lugupidamisega

Rein Anton

teedespetsialist

Mulgi Vallavalitsus

5115422

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.