Subject: Ed: Päring Harju Elust
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 09:50:16 +0300

Saatja: Askur Alas <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 3. oktoober 2025 15:19
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Päring Harju Elust

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lääne-Harju valla metsast leiti suur hulk Covid-19 testide kaste. Valla
väitel ei kuulu testid vallale.

Palun Harju Elu jaoks esmaspäeval vastata mõnele küsimusele, hea kui päeva
esimesel poolel:

1.	Kas on võimalik välja selgitada, mis asutusest need testid
pärinevad?
2.	Kas oskate hinnata, miks need metsa viidi või mis taust sel lool
on?
3.	Palju need testid võisid olla rahaliselt väärt?
4.	Kas asi on selles, et omal ajal telliti liiga palju teste ja ei
jõutud realiseerida tähtajaks?
5.	Mida oleks pidanud tegema nende Covid-testidega?
6.	Kui tõsiseks juhtumiks Ravimiamet seda hindab ja kuidas
kommenteerib?

Lugupidamisega,

Askur Alas

Harju Elu ajakirjanik

5545831