Subject: Kose kutsub külla avaliku ürituse kooskõlastamine
From: "Jekaterina Kaljukivi" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 15:51:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

9.05.26 Kose alevikus toimub traditsiooniline kevadlaat „Kose kutsub
külla“.

Manuses on üritusega seotud dokumendid kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

----------------------------------------------

Jekaterina Kaljukivi

kultuurinõunik

Telefon  +372 53594233

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101,
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

Jälgi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>