Subject: Sideprojekti kooskõlastamine: 14114P Rakke alevik
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 13:04:07 +0300

Tere

Koostan Enefit As tellimusel sideühenduse projekti 14114P Lääne-Viru
maakond, Väike-Maarja vald, Rakke alevik, sidevõrgu ümberehitus  F.R.
Faehlmanni tee, Pargi ja Niidu tänaval.

Seoses Enersense AS koostatav elektrivõrgu ümberehituse projektiga LC4289,
töö nr ENS-25-126

tuleb eemaldada Enefit AS`il oma õhuliin Elektrilevi postidelt ja ühendada
kaks Enefit AS ol.olevat õhuliini omavahel pinnasesse paigaldatava
sidetrassiga.

Saadan Teile projekti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee