Subject: Vs: e-kinnistusraamatu ligipääs
From: "Vallavanem" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 14:26:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan taotlused

Tervitades

Raimet Figol

Ruhnu vallavanem

+372 51 88 567

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.ruhnu.ee

  _____

Saatja: Hedi Stenman <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 26. märts 2024 16:06
Adressaat: Vallavanem <[email-masked]>
Teema: RE: e-kinnistusraamatu ligipääs

Tere

Juurdepääsu saamiseks palume saata digitaalselt allkirjastatud taotlus.

Lisaks soovitaksin määrata ka administraatori õigustes kasutaja, kellel
oleks juurdepääs kasutajate nimekirjale ning kes saaks avada ning sulgeda
kasutajakontosid.

Administraatorkasutaja määramiseks palume samuti digitaalselt
allkirjastatud avaldust administraatorkasutaja nime, isikukoodi ning
e-posti aadressiga.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Vallavanem <[email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 3:54 PM
To: RIK info <[email-masked]>
Subject: e-kinnistusraamatu ligipääs

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin e-kinnistusraamatus ligipääsu!

ja lisaks soovin teada, kui palju kasutajaid on Ruhnu Vallavalitsuse
nimekirjas, kellel on e-kinnistusraamatus ligipääs?

Tervitades

Raimet Figol

Ruhnu vallavanem

+372 51 88 567

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.ruhnu.ee <http://www.ruhnu.ee>