Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 11:39:02 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05053 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Maidla küla, Hundikopli, Harju maakond, 
Saue vald, Maidla küla, Hundikopli, Harju maakond, Saue vald, Maidla küla, 
Hundikopli (eluhoone, abihoone, piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste kohaselt tuleb rajatav 
juurdepääsutee ehitada vastavuses Transpordiameti tingimustele. Kas kõik on 
tingimustekohane?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27842262>  (menetlus nr: 
547321), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.