Subject: 9 mai avalik üritus Võru keskväljakul Euroopa päev + Uma mekk kevadlaat
From: "Maiki Park" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 09:01:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Käesolevaga teavitan, et Europe Direct Võru maakond koostöös Uma mekiga
korraldab 9 mail Võru linna keskväljakul avaliku ürituse Euroopa päev ja
Uma mekk kevadlaat (kell 10-16).

Võru linnavalitsus on andnud loa ürituse läbiviimiseks ning Seminari
tänava sulgemiseks. Lisan kirjale ka alaplaani ja ürituse päevakava.

Samuti lisan infona, et Euroopa Komisjoni Eesti esindus korraldab üle
Eesti Euroopa päeva orienteerumismängu ning ka Võru kesklinna piirkonnas
võib liikuda tänavatel rohkem õpilasi 4-10 mai ajal. Võru punktide
asukohad on järgmised:

Võru linna kogukonnakeskus Jüri tn 42,

Kood/Võru programmeerimiskool  Tartu tn 25,

 Korterelamu rekonstrueerimine      Vilja tn 4,

Võru Kreutzwaldi Kool             Kooli tn 7

Võrumaa keskraamatukogu Jüri 54 65604

Tamula rand  Tamula Konna kuju

Võru Kannel   Liiva tn 13

KEIK -INKU      Põllu tn 4  57.84236083667609, 27.014816028419816

Võru Spordikeskus    Räpina mnt 3a  57.844329696176786, 27.00919597926057

Võru tervisekeskus    Tartu tn 9 57.85028100884521, 27.00089586536637

Proovisime leida võimalikult turvalist liikumisteed noorte jaoks.

Lugupidamisega

Maiki Park

Europe Direct Võru maakond projektijuht

SA Võrumaa Arenduskeskus

E-mail maiki.park <mailto:[email-masked]> @vorumaa.ee

Tel: +372 5309 0923

Veebileht:  <http://www.vorumaa.ee/> www.vorumaa.ee

Jüri 19a, Võru 65605