Subject: päring kahjutoimik nr 2516271 Estonia Spa Hotels AS
From: Jüri Orlo <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 15:20:06 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame päringu (lisas).

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/>
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Kindlustusandjaga tekkinud vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda
Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuslepitusorgani
poole (  <http://www.eksl.ee/lepitusorgan> www.eksl.ee/lepitusorgan).

From: Andres Kupp <[email-masked]>
Sent: reede, 11. juuli 2025 14:34
To: Jüri Orlo <[email-masked]>
Subject: RE: kahjutoimik nr 2516271 Estonia Spa Hotels AS

Tere

Manuses kaasas dokumendid

Meil on elektrifirmaga hooldusleping ja käidukorraldaja käib iga kuiselt
kilpe kontrollimas ja ka hooldamas.

Põlengu ajal oli kohal päästeamet ja ka nende esindaja!

Heade soovidega / Kind regards,

Andres Kupp

Haldusjuht

Tel: +372 53 051 365 | E-mail: mailto:[email-masked]

ESTONIA Resort Hotel & Spa**** – A.H. Tammsaare 4a/6, 80010 Pärnu, Estonia
ESTONIA Medical Spa & Hotel – Pärna 12/Sääse 7, 80012 Pärnu, Estonia

From: Jüri Orlo [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, July 11, 2025 11:52 AM
To: Andres Kupp
Subject: kahjutoimik nr 2516271 Estonia Spa Hotels AS

Tere

Kahjujuhtumi asjaolude selgitamiseks vajame:

*	Kahjustunud elektrikilbi ostu/paigalduse dokumenti;
*	Remondiettevõtte akt/hinnangut kahju põhjusest ja ulatusest koos
taastamistööde hinnapakkumisega;
*	Teavet, millal  elektrisüsteemi viimati kontrolliti või hooldati;
*	Kas sündmuskohal viibisid Päästeameti esindajad.

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/>
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Kindlustusandjaga tekkinud vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda
Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuslepitusorgani
poole (  <http://www.eksl.ee/lepitusorgan> www.eksl.ee/lepitusorgan).

From: Andres Kupp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 9. juuli 2025 16:17
To: Allvar Väli <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Estonia Spa Hotels As

Tere

Meil Tammsaare 4a peakilbiruumis oli põleng. Viga sai põlengu käigus
reaktiivenergia kompensaator. Seoses põlenguga hävines kilp ja kogu sisu
kasutuskõlbmatu.

Põlengu põhjuseks hindas tehase esindaja, kontaktori riket. Ja kuna
seadmel puudub garantii on vaja asendada uue tootega.

Toote mark TLG 4475

Uue toote hinnapakkumise saan lähipäevil!

Juhtum leidis aset 19.042025

Heade soovidega / Kind regards,

Andres Kupp

Haldusjuht

Tel: +372 53 051 365 | E-mail: mailto:[email-masked]

ESTONIA Resort Hotel & Spa**** – A.H. Tammsaare 4a/6, 80010 Pärnu, Estonia
ESTONIA Medical Spa & Hotel – Pärna 12/Sääse 7, 80012 Pärnu, Estonia