Subject: Oluline teave Teie elektrienergia arvelduse kohta
From: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>,Ahto-Ain Sööt <[email-masked]>, "Business Support" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Aug 2026 14:11:20 +0300

You don't often get email from [email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Lugupeetud Riigi Infosüsteemi Amet,

Pöördume Teie poole seoses Teie elektrilepingute arveldusega.

Nagu Teid varem teavitasime, kehtivad alates 01.01.2026 meie
elektrilepingutele uued hinnad, kuna Vabariigi Valitsuse otsusega lisati
elektri hindadele tasakaalustusvõimsuse tasu ja varustuskindluse tasu.

Kahjuks avastasime oma süsteemi korralise kontrolli käigus arveldusvea,
mille tõttu rakendus Teie üksikute möödunud kuude arvete ridadel meie
tehnilise eksituse tõttu vana (madalam) elektrihind.

Vea korrigeerimiseks esitame Teile lähipäevadel lisaarve hinnavahe eest
kogu perioodi kohta, mil arveldus toimus varasema hinnaga, ilma
kohustuslike lisatasudeta. Lisaarvel on välja toodud üks koondrida:

*	Kogu perioodi jooksul tarbitud elektrienergia kogus (kWh)
*	Hinnavahe kWh kohta (€/kWh)
*	Tasumisele kuuluv kogusumma (€)

Mõistame, et arveldusvead võivad tekitada küsimusi.

Selleks, et Teil oleks täielik ja üksikasjalik ülevaade sellest, kuidas
lisaarve summa kujuneb, toome alljärgnevalt välja Teie tarbimise ja
hinnavahede üksikasjaliku info kuude lõikes:

Teie tarbimise ja hinnavahe detailne ülevaade

Lisaarve nimetatud kogusummale 16,05€ edastame Teile eraldi lähipäevadel.

Vabandame väga arveldussüsteemi vea tõttu tekkinud ebamugavuste pärast.

Küsimuste korral aitame Teid hea meelega!

Lugupidamisega,

RIKS Klienditeenindus

Riigiside Sihtasutus

+ 372 699 2222 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://eur10.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.riks
.ee%2F&data=05%7C02%7Cria_uldmeil%40ria.ee%7C550d7c6d928447817b2008def9f4f
1f0%7Cb6dc47a368bc49d3a9cf0db148e9f818%7C0%7C0%7C639223027634538386%7CUnkn
own%7CTWFpbGZsb3d8eyJFbXB0eU1hcGkiOnRydWUsIlYiOiIwLjAuMDAwMCIsIlAiOiJXaW4z
MiIsIkFOIjoiTWFpbCIsIldUIjoyfQ%3D%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=%2F47SyiVlPUL7rnTL
10IdFB0ZFhISo3rbvvaw9pknLvU%3D&reserved=0> www.riks.ee | Ädala 29, 10614
Tallinn