Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 10:29:56 +0300

Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/12869 
aadressile Järva maakond, Järva vald, Koigi küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // 15167 Koigi-Laimetsa-Käsukonna tee // 
Ellerheina // Endla // Haaviku // Koidula // Koigi alajaam // Luha // Põhja 
// Põhja põld // Sihilo põld // Suigu // Tõnise // Villemi // Villemi tee // 
Prandi küla, Kaasiku // Kanali // Kitse // Kivistiku // Kivistikumetsa // 
Kopliotsa // Kungla // Maantee // Passi // Sardise // Triisa // Türi 
metskond 71 // Vahuri (110kV õhuliin L132A Paide – Koigi) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks pädevate asutustega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27873421>  (menetlus nr: 
550685), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (BELA TAIM) poole.