Subject: Nordic Climate Forum for Construction 2024
From: "Hannamary Seli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 14:31:24 +0300

Tere

11. septembril toimub Rootsis, Malmös iga-aastane üritus nimega Nordic 
Climate Forum for Construction 2024 
<https://jirango.com/cview/web/b3bedeec?&lang=swe> .

Üritus toimub nii füüsiliselt kohapeal kui ka üle veebi, kuid arvestada 
tuleb, et kohapeal on kohtade arv piiratud (100 kohta).

Foorumil annavad Põhjamaade esindajad Rootsist, Taanist, Islandilt, Norrast, 
Soomest ja Eestist ülevaate juba kehtivatest ja ka lähitulevikus 
jõustuvatest hoonete süsinikujalajälje ja piirväärtustega seotud nõuetest.

Oma kogemusi jagavad ka ettevõtted ning kohapeal toimuvad laudkondlikud 
arutelud. Loe lähemalt programmist 
<https://jirango.com/cview/web/c394ddaf?&lang=swe> .

Ürituse sihtgrupp: ehitustööstuse poliitikakujundajad ja sidusrühmad, nende 
seas arendajad, ehitustöövõtjad, projekteerijad, ehitustoodete tootjad, LCA 
konsultandid, tarkvaraarendajad ja LCA-teadlased.

Üritusele saab registreeruda kuni 4. septembrini SIIN 
<https://jirango.com/cview/web/339612cd?&lang=swe> .

NB! The registration is binding from 18 June 2024. If you are unable to 
attend you need to un-register from the event, otherwise a fee of SEK 500 
will be charged.

***

Korralduslike küsimuste korral palun võtke ühendust korraldajaga: Congress 
Organizer, Reachem at phone: +46 (0)8 410 30 150, email: 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Ettekanded kantakse üle laivis ja salvestatakse. Salvestused avaldatakse 
siin: 
<https://www.nordicsustainableconstruction.com/knowledge-centre/nordic-climate-forum-for-construction> 
https://www.nordicsustainableconstruction.com/knowledge-centre/nordic-climate-forum-for-construction

Lugupidamisega

Hannamary Seli
Keskkonnasäästliku ehituse valdkonnajuht
Ehituse ja elukeskkonna osakond
Kliimaministeerium
+372 639 7650 | Suur-Ameerika 1, Tallinn