Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 12:38:28 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09065 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo küla, Vanatalu tehnopark, 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo küla, Vanatalu tehnopark (Garaaž, reovee 
kogumismahuti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Puudutatud isik, kelle õigusi või kohustusi võib 
toiming puudutada (alus EhS § 42 lg 7 p 2, HMS § 11 lg 1 p 3); EhS § 42 lg 7 
p 2, HMS § 11 lg 1 p 3 // Vanatalu tehnopark kinnisasjale juurdepääsuks 
mahasõit toimub 1 Tallinn-Narva teelt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27103587>  (menetlus nr: 
441343), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister