Subject: Teile on saabunud dokument Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolist
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 15:52:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere

Teile on saabunud kiri Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolist.

Pealkiri: Tagasiside rahvatervishoiu seaduse ja tervishoiuteenuste
korraldamise seaduse muutmise seaduse eelnõule

Registreerimise kuupäev: 04.05.2026
Registreerimisnumber: 1-15/26/39

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi
avamiseks peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse
kodulehelt https://installer.id.ee/
Lugupid​amisega

Maiu Rüü​
dokumendihalduse spetsialist​
Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
[email-masked]