Subject: 01.06.2026 lastekaitsepäev Eralasteaed Kauris
From: "Maris Kongi" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 11:02:36 +0300

Tere

Rakvere Eralasteaed Kaur tähistab 1. juunil 2026 lastekaitsepäeva
lasteaia õuealal. Selle raames korraldame lastele suunatud ürituse, kuhu
osalema oleme kutsunud erinevate ametite esindajaid.

Soovime uurida, kas Rakvere Politseijaoskonnal oleks huvi ja võimalus
meie üritusel osaleda. Oleks väga tore, kui saaksite tutvustada lastele
oma tööd, rääkida politsei rollist ning võimalusel näidata varustust või
muud põnevat, mis aitaks lastel paremini mõista teie igapäevast
tegevust.

Üritus toimub 1. juunil 2026 Eralasteaed Kaur õuealal. Osalejateks on
1,5–7-aastased lapsed.

Oleme väga tänulikud, kui leiaksite võimaluse meie toredal päeval
osaleda.

Vastust ootama jäädes

-- 
Lugupidamisega

Maris Kongi
Õppejuht/ HEVKO
Eralasteaed Kaur
5187883