Subject: Teabenõue
From: "Martin Raude" <[email-masked]>
To: "EMTA - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 13:17:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

19.08.2025 esitas SA Tartu Ülikooli Kliinikum Rahandusministeeriumile ning 
Maksu- ja Tolliametile selgitustaotluse nr 5.7-1/5994. Rahandusministeeriumi 
dokumendiregistris on selgitustaotlus kättesaadav (viit 5-1/3709). Maksu- ja 
Tolliameti dokumendiregistris on seatud selgitustaotlusele 
juurdepääsupiirang (viit 9-2/019729).

Dokumendiregistri järgi vastas Maksu- ja Tolliamet selgitustaotlusele 
29.08.2025 (viit 9-2/019729-1). Vastusele on seatud juurdepääsupiirang, kuna 
see sisaldab väidetavalt maksukohustuslast puudutavat teavet.

MSVS § 2 lg 2 p 2 järgi on käesoleval juhul tegemist selgitustaotlusega, 
milles isik on taotlenud MSVS §-s 3 sätestatud õigusalase selgituse andmist. 
MSVS § 3 järgi annab riigi- ja kohaliku omavalitsuse üksuse asutus tasuta 
selgitusi tema poolt väljatöötatud õigusaktide, nende eelnõude ja asutuse 
tegevuse aluseks olevate õigusaktide ning asutuse pädevuse ja õigusloome 
tegevuse kohta. Selline info ei saa olla salajane ega sisaldada 
maksukohustuslast puudutavat teavet. Kes iganes võib esitada täpselt 
samasisulise selgitustaotluse ja peaks saama täpselt samasisulise vastuse. 
Seega, juurdepääsupiirangul puudub seaduslik alus.

Eelnevast tulenevalt palun saata mulle Maksu- ja Tolliameti ja/või 
Rahandusministeeriumi vastus SA Tartu Ülikooli 19.08.2025 
selgitustaotlusele.

Tervitades / Best regards,

Martin Raude
vandeadvokaat / attorney-at-law

+372 5567 9233
[email-masked]
Connect with me on LinkedIn <https://ee.linkedin.com/in/martin-raude>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xP0mZckXd0Dy7FG13wuTIz8B1xNe3gXbl4cXLUpd5FhMQx2PLK3hzfXdBpheEIYpiZ15YHn3put0bb>

The contents of this email and any attachments are confidential. They are 
intended for the named recipient(s) only. If you have received this email by 
mistake, please notify the sender immediately and do not disclose the 
contents to anyone or make copies thereof.