Subject: FW: RITA-TOOT1 juhtkomisjoni tellijapoolsete liikmete ja asendusliikmete nimetamine
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 15:54:53 +0300

_____

Saatja: Katre Andreson - ETAG <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 19. mai 2026 11:25
Adressaat: Külliki Tafel-Viia - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Karel Lember - MKM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RITA-TOOT1 juhtkomisjoni tellijapoolsete liikmete ja asendusliikmete 
nimetamine

Tere!

Kirjutan uuringu „Tootlikkuse kasvu ja äridünaamikat piiravad tegurid Eestis“ 
juhtkomisjoni moodustamise teemal. Palun nimetage juhtkomisjoni 
tellijapoolsed liikmed (4–5 liiget). Lisaks palun nimetage ka 
asendusliikmed, kes saavad vajadusel liikme puudumisel töös osaleda ja 
otsustusprotsessis asendada.

Palun nimetage juhtkomisjoni liikmed hiljemalt 26.05.2026.

Tervitades

Katre

Katre Andreson
RITA+ vanemkonsultant

SAO teaduspoliitika valdkond

SA Eesti Teadusagentuur <https://etag.ee>
+372 5792 3213