Subject: Rutja rannaala kasutamine suurtükiväe testlaskmisteks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 09:12:26 +0300

Tere!

Sooviks uurida võimaluse kohta kasutada Rutja rannaala Suurtükiväe
testlaskmisteks juulis 2026 (näiteks 30AN).

Tean, et ÕSMAAP dokumendis on välja toodud 47-9AN, kuid sooviks taotleda
sellele erandit.

ÕSMAAP dokumendis on ka välja toodud kooskõlastajate nimistu:

Maavaldaja

Keskkonnaamet

Veeteede Amet

Politsei- ja Piirivalveamet

Lennuamet

RMK metskond

Sellest tulenevalt on Teile mõned küsimused:

*	Kas läbi Teie võiks saada täpsemad kontaktid, kellega täpselt
suhelda tuleb (nimed/numbrid/meiliaadressid)?
*	Kas juulisse laskeharjutuse planeerimine oleks teoreetiliselt
üldse võimalik?
*	Kui on võimalik, siis kas 30AN oleks tehtav (kui ei, siis äkki
oskate anda mõne täpsema ajaakna)?

Kirjutan Teile, sest ei oska mitte kuskilt mujalt sellega alustada (Rutja
harjutusvälja vastutav ütles, et tema ei tegele rannaalaga).

Lugupidamisega ja Teie vastust esimesel võimalusel ootama jäädes

Kris Antsmaa

Nooremleitnant

STVRügemendi staap

S3O

STVRüg spordiinstruktor

57831112

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.