Subject: Loa andmine avaliku ürituse korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "PTA Ida Regioon" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 09:04:52 +0300

Hea koostööpartner!

Teavitame, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise loa:

1.

	Rooma-Katoliku Kiriku Ahtme koguduse preester Jozef Gondekile
ürituse „Viru-Nigula palverännak 2026“ korraldamiseks aadressidel
Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Viru-Nigula alevik, Kunda tee 6, Kunda
tee 8, Maarja tänav ning Maarja Kabel 29.08.2026 ajavahemikul kell 11.00
kuni 16.00. Ürituse raames toimub Viru-Nigula EELK kirikus missa ja vaikne
palve, protsessioon Maarja kabeli juurde ning kohvipaus Viru-Nigula
rahvamajas. Osavõtjate/külastajate eeldatav arv on kuni 140 inimest. Tee
või tänava sulgemist ja liikluse ümberkorraldamist ei toimu. Parkimiseks
kasutatakse avalikke parklaid. Ürituse eest vastutab Jozef Gondek (tel
+372 5884 4593).
2.

	Mittetulundusühingule Vasta Kooli Sõbrad (registrikood 80337564)
ürituste sarja „Unustatud mõisad“ korraldamiseks Lääne-Virumaal
Viru-Nigula vallas Vasta külas Vasta mõisa kinnistul: 18.07.2026 kell
10.00 kuni 18.40; 19.07.2026 kell 10.00 kuni 18.40 ja 08.08.2026 kell
10.00 kuni 19.00. Ürituste raames toimuvad ekskursioonid Vasta
mõisakompleksis ja mõisa pargis. Oodatav külastajate arv on 100.
Toitlustajaks on Mittetulundusühing Vasta Kooli Sõbrad. Parkimiseks
kasutatakse avalikke parklaid. Ürituse eest vastutab Krista Leppik (tel
+372 521 2524).
3.

	Anu Alestele ürituse „Koogu, Abaja ja Härjapea külade kokkutulek“
korraldamiseks Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Koogu külas Aia kinnistul
18.07.2026 ajavahemikul kell 13.00 kuni 19.00. Ürituse raames toimub Koogu
küla kokkutulek, mille eesmärk on tugevdada kogukonna sidet, väärtustada
ajalugu ning hoida elus kohalikke traditsioone. Toimuvad erinevad
ühistegevused, kogukonnaelu tutvustamine ning kultuuriprogramm, et luua
võimalus eri põlvkondade kohtumiseks ja koostegutsemiseks. Üritusele on
odatud praegused ja endised Koogu küla elanikud koos sõpradega, et
üheskoos meenutada möödunut ja jagada lugusid. Kokkutuleku üheks oluliseks
eesmärgiks on jagada mälestusi ja pärimusi, et need säiliksid tulevastele
põlvedele ning rikastaksid piirkonna kultuuripärandit. Kokkutulek aitab
esile tõsta kodukoha väärtusi ja eripära. Ürituse raames toimub retk
endiste Abaja ja  Härjapea külade kivide juurde. Parkimiseks kasutatakse
avalikke parkimiskohti ja Aia kinnistut. Ürituse eest vastutab Anu Aleste
(tel +372 529 2181).

4.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.