Subject: Rekka parkla prügikonteiner
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 10:30:49 +0300

Tere

Kirjutan teile seoses Vana-Tallinna mnt, Nurme küla rekka parkla
prügikonteineri asjus. Tallinn - Pärnu mnt keerates Vana-Tallinna
maanteele
avaneb päris kole pilt, kuidas rekka parklas olev konteiner ajab üle ja
prügi vedeleb maas ning tuulega lendab prügi igas suunas!
Kuna oleme Puhkekeskus ja seda teed kasutavad meie külalised/kliendid,
siis
see on väga kole "visiitkaart"(manuses pilt) ja seda on juba mitmed
külalised maininud. Kas teil ei oleks võimalik seda konteinerit tihedamini
tühjendada?

Loodan, et mõistate meie pahameelt ja võtate selle olukorra lahendamiseks
midagi ette, sest see ei ole ainult üks kord vaid pidev probleem!

Lugupidamisega

Uueda Puhkekeskus
Mairo Soomets
+37256938936
[email-masked]