Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 17:43:37 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00846 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Harku alevik, Instituudi tee 2// L2// 
Uus kergliiklustee L1// Uus tn 14, Harju maakond, Harku vald, Harku alevik, 
Instituudi tee L2// Uus kergliiklustee L1// Uus tn 14, Harju maakond, Harku 
vald, Harku alevik, Instituudi tee 1// 12// L3// Uus kergliiklustee L1// Uus 
tn 14// Uus tänav (Kanalisatsioon, Veetorustik, Sidekaablid) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26883432>  (menetlus nr: 
414424), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister