Subject: Õpilasmaleva noorte külastus PPAs
From: "Rachel Peets" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 15:39:14 +0300

Tere!

Olen Tallinna Õpilasmaleva rühmajuht ning töötan 15–17-aastaste noortega. 
Minu noored avaldasid soovi tutvuda Politsei- ja Piirivalveameti tööga ning 
uurin, kas teil oleks võimalik korraldada meile lühike külastus, mille 
käigus saaksime tutvuda maja, tööruumide ning politseitööga.

Usun, et selline kogemus avardaks noorte silmaringi ning aitaks neil 
paremini mõista politseitöö olemust. Samuti võiks see pakkuda inspiratsiooni 
tulevaste karjäärivalikute tegemisel. Eelmisel aastal külastasime noortega 
Päästeametit ning see kujunes nende jaoks väga meeldejäävaks ja 
inspireerivaks kogemuseks.

Oleksime väga tänulikud, kui leiaksite võimaluse meid vastu võtta. 
Õpilasmaleva tööperiood kestab kuni 31. juulini ning saaksime külla tulla 
tööpäeviti alates kella 14.00-st või soovi korral ka nädalavahetusel. 
Töötame Õismäel aga saame liikuda üle Tallinna, kuhu vaja. Meil on 10 noort 
ja 2 rühmajuhti.

Jään teie vastust ootama ning tänan juba ette teie aja ja vastutulelikkuse 
eest!

Parimate soovidega,

Linnalilled rühmajuht Rachel Peets