Subject: Märka märgata!
From: "Heiki Magnus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Enno / Murtud Rukkillle Ühing <[email-masked]>,Eesti Mälu Instituut / Estonian Institute of Historical Memory <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "KAITSELIIT" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 2 May 2026 11:47:08 +0300

Tere, lugupeetavad!

Juba üheksandat korda saab toimuma Vabaduse Tammepärja aumärgi üleandmise 
tseremoonia ja seoses sellega ootab ministeerium ka väärilisi nominente.

Meie kõrval on inimesi, kes oma aega ja vahendeid on panustanud Eesti riigi 
ja rahva lähiajaloo mälestusele. Ära ole kade! Mõtle ja vaata, ning esita 
aumärgile isik - tänu kellele on meie vabadusvõitluse ja vastupanuliikumise 
ajalugu meile ja tulevastele põlvedele jäädvustatud.

Ministeeriumi kodulehelt leiad vajaliku info, veebivormi esildise tarvis, ja 
kindlasti vaata ka eelnevalt kas isik ei ole juba varem tunnustust pälvinud.

Kogu info leiad 
siit:https://www.justdigi.ee/uudised/algas-kandidaatide-esitamine-vabaduse-tammeparja-aumargile-0

Laekunud esildised läbivad esmalt riikliku kontrolli ja seejärel teeb 
komisjon selle aasta otsused. On oluline lisada - ka aumärgi saaja esildise 
esitaja saab kutse sündmusele.

Edukat esitamist!

Lugupidamisega

Heiki Magnus
Vabaduse Tammepärja aumärgi
komisjoni nimel

tel: 5273368