Subject: Andmekaitse nõue alltöövõtjale ja nende veovahenditele
From: Nõmm Sven <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:54:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
Meil on tekkinud küsimus andmekaitse kohustuse kohta.
Tänane situatsioon on selline, et meie kui teenuse tellija kasutame
alltöövõtjate teenust siseriiklikul kauba transpordil.
Vedajad kasutavad eraklientide juurde vedudel nende aadressi ning paki
peal olevat kliendi telefoni numbrit. Kuller võib aadressi otsida läbi
autos oleva navigatsioonisüsteemi ja võimalik, et valib ka kliendi numbrit
läbi auto enda käed vaba süsteemi.
Küsimus on meil selline, et kellel lasub kohustus hoida ja hallata,
kustutada veovahendi vahetamisel ja müümisel auto navigatsioonisüsteemi
jäävad aadressid ja auto käed vaba süsteemi jäävad telefoni numbreid?

Parimat soovides.

Sven Nõmm
Courier Network Manager
Tel. +372 52 02193
sven.nomm <mailto:[email-masked]> @smartposti.com

SmartPosti OÜ
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | Loomäe tee 13, Lehmja
küla
 <https://www.smartposti.ee/en> smartposti.ee
 <https://www.linkedin.com/company/smartpostibaltics> LinkedIn -
<https://www.facebook.com/SmartPosti> Facebook -
<https://www.instagram.com/smartpostiee/> Instagram

This message may contain private or confidential information. If you
receive this message by mistake, please contact me and delete the
mistakenly received message immediately. Thank you!