Subject: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 14:17:58 +0200

Hei!

Palun minu nimele nii JIRAs kui Deltas, Deltas järjena 7.1-2/24/1534-2

Tartu maakond Tartu vald Tabivere alevik Tiigi tn 11a kinnistu valesti 
ehitatud riigitee ristumiskoht, infopäring võimaliku lahenduse kohta
Riigitee nr 14203 Tabivere jaama tee km 0,76

Päringu teostaja andmed allpool.

Aitäh!

Tervitades
Tuuli

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, March 15, 2024 2:28 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Kasutusloa taotluse Transpordiameti märkus Tiigi tn 11a, Tabivere

Tere

Soovin uurida, kas on mingi võimalus seda sissesõitu laiemana teha? uue 
projektiga taotleda muudatust?

Hetkel selline olukord, et maja ees 3 autot ja värav on ka, et reaalselt 
väga raske sealt välja saada, kui kohe värava taga läheb nii palju 
kitsamaks.
Kui teha seda olemasoleva projekti järgi, siis pole võimalik aiast välja 
sõita, ilma et manööverdaks haljasalale.

Ehk annab mingi mõistliku lahenduse välja mõelda.

Ise pakuksin välja, eraldada teetõkkekiviga sissesõidu koht.

Sergei
58539921