Subject: PL25-10-01 Paldiski PEJ otseliin
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 17:42:49 +0300

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Paldiski Päikese Elektrijaama otseliini
projekteerimisega BALTIC OIL SERVICE OÜ tellimusel.

Projekti raames on projekteeritud Transpordiameti kinnistutele 11174
Paldiski-Padise tee lõik 2 ( 58001:001:0197) ja 8 Tallinn -Paldiski tee
lõik 1 ( 58001:005:0116 ) keskpinge maakaabelliin + reservtorud.

Seetõttu palun Transpordiameti kooskõlastust planeeritud töödele.

Kooskõlastus palun digitaalselt allkirjastada.

Hiljem võtab Teiega ühendust maalepingute spetsialist, et sõlmida
isiskliku kasutusõiguse lepingu.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.