Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 16:24:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/14073 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Kevade 
tn 8-1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Amandus Adamsoni tänav 
T1 // Artur Kapi tänav // Kevade tänav // Koidu tänav T1 // Toompuiestee T1 
// Wismari tn 13d // Wismari tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, Amandus Adamsoni tänav T1 // Artur Kapi tänav // Kevade tänav // 
Koidu tänav T1 // Wismari tn 13d // Wismari tänav T2, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Adamsoni tn 12 // Amandus Adamsoni tänav T1 
// Artur Kapi tänav // Kevade tänav // Koidu tänav T1 // Wismari tn 13d // 
Wismari tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Adamsoni tn 
12 // Amandus Adamsoni tänav T1 // Artur Kapi tänav // Kevade tänav // Koidu 
tänav T1 // Wismari tn 13d // Wismari tänav T2, Harju maakond, Tallinn, 
Kesklinna linnaosa, Amandus Adamsoni tänav T1, Harju maakond, Tallinn, 
Kesklinna linnaosa, A. Adamsoni tn 12 // Amandus Adamsoni tänav T1 // Artur 
Kapi tänav // Kevade tänav // Koidu tänav T1 // Wismari tn 13d // Wismari 
tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Adamsoni tn 10 // 
12 // Amandus Adamsoni tänav T1 // Amandus Adamsoni tänav T3 // Artur Kapi 
tänav // Kevade tn 8 // Kevade tänav // Koidu tänav T1 // Wismari tn 13d // 
Wismari tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Kevade tn 8, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Amandus Adamsoni tänav T1 // 
Artur Kapi tänav // Kevade tänav // Koidu tänav T1 // Wismari tn 13d // 
Wismari tänav T2 (Koolimaja , Külmaveetorustik, Sademeveetorustik, 
Kanalisasitooni toru, veetrass, Hüdrant, Sademevee toru, juurdepääsutee, 
Piirdeaed, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27378729>  (menetlus nr: 
465629), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (KAAREL SUSI) poole.