Subject: FW: Rail Baltic projekteerimistööd_Tammiste tee kraavide arvutused – 09.06 arutelu teema jätkuks
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 08:31:37 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Seos teemaga Delta viit 7.1-2/26/7467-1

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Nikulnikova, Anna <[email-masked]>
Sent: Friday, June 19, 2026 7:50 PM
To: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked]>; Laur Kõiv
<[email-masked]>; Kaarel Ilustrumm
<[email-masked]>
Cc: martin.taal <[email-masked]>
Subject: Rail Baltic projekteerimistööd_Tammiste tee kraavide arvutused –
09.06 arutelu teema jätkuks

Tere,

Nii nagu sai 16.06.26 toimunud koosolekul kokku lepitud edastan selgitavad
materjalid. Nendest selgub, et Rail Baltic projekti realiseerimisel
arvutuse kohaselt vooluhulk väheneb.

Palun andke tagasisidet esimesel võimalusel.

Materjalid saate alla laadida
https://filetransfer.swecogroup.com/message/IazY1mJuNVkgtP8aKzip3U
Link on aktiivne kuni 13.06.26

Lugupidamisega,

Anna Nikulnikova

Keskkonnatehnoloogia grupijuht

Sweco Estonia AS | Tallinn

Mobiiltelefon +372 5180497

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.sweco.ee> www.sweco.ee

Registrikood: 11304200 | Reg. Kontor: Tallinn

 <https://www.sweco.ee/privaatsus-poliitika/> Sweco andmekaitsepõhimõtete
ja isikuandmete töötlemise kohta saad lugeda siit.