Subject: Jõekääru kinnistu elektriliitumine, Lauküla, Otepää vald, Valgamaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 18:48:33 +0300

Tere,

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud
projekti, mille käigus rajatakse Jõekääru kinnistule uus elektriliitumine.
Tööde käigus paigaldatakse paralleelselt riigiteega nr. 46 uus madalpinge
maakaabelliin ning varasemalt koostatud, kooskõlastatud ja seadustatud
projekti IP5987 realiseerimiseks samas trassis reservtorud, et vältida
hilisemat vajadust täiendavaks kaevetööks. Varasema projekti
dokumentatsioon on lisatud kooskõlastamise taotlusele. Saadan menetlevale
isikule IKÕ dokumendid eraldi kirjaga, kuna dokumendi maht läheb liiga
suureks.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.