Subject: IP7587 Mõniste - Saru 10 kV fiider 1. etapp. Koobassaare küla ja Lüllemäe küla, Valga vald, Valga maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 12:50:58 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib 10 kV elektriliinide rekonstrueerimise
projekti Koobassaare külas ja Lüllemäe külas, Valga vallas, Valga
maakonnas.

Projekti eesmärk on asendada amortiseerunud elektriliinid ning nõnda
parandada piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja kvaliteeti.

Esimese etapi raames asendatakse 1 alajaam (Turba) ja paigaldatakse uus
maakaabel ca 3,8 km uuest mastalajaamast AJ26195 kuni Herani alajaamani.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.